11 Haziran 2026 Perşembe
DOLAR 46.17 ₺
EURO 53.43 ₺
STERLIN 61.91 ₺
G.ALTIN 6,029.34 ₺
BTC 61,391.92 $
ETH 1,626.95 $
BİST 0.00

    DEVLET BAHÇELİ'DEN "LİGDE KÜME DÜŞME OLMASIN" TAVSİYESİ

    FUTBOL
    Yayınlama: 19 Mayıs 2026 Salı 09:06 Güncelleme: 19 Mayıs 2026 Salı 09:11

    MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin Federasyon Başkanı Hacıosmanoğlu'na mesajında futbolda bu sezon küme düşmenin tescil edilmemesini salık verdiği ileri sürüldü...

    DEVLET BAHÇELİ'DEN "LİGDE KÜME DÜŞME OLMASIN" TAVSİYESİ

    DEVLET BAHÇELİ'NİN
    TFF'YE ÖNERİDE BULUNDU MU?

    Ankara Kulislerinde dolaşan haberlere göre, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin, Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'na "Sadece bu seneye mahsus küme düşmeyi  tescil etmemesi doğrultusunda" bir tavsiyede bulunduğu ileri sürülüyor.

    Bahçeli'nin bu çağrısına gerekçe olarak da, şike ve bahis operasyonlarını gösterdiği ifade ediliyor. MHP Genel Başkanı'nın "bu seneye mahsus"  Süper Lig'de kümeden düşmenin kaldırılmasını ve yeni sezonun 21 takımla oynanmasını önerdiği iddia ediliyor.

    BENZER İSTEK

    Dün ayrıca benzer istek Kayserispor kulübünden gelmişti. Kulüp, "bahis operasyonları" gerekçesiyle küme düşmenin uygulanmaya konmamasını talep etmişti. Kayserispor kulübünün FİFA ve UEFA'ya da çağrı yaptığı ve Liglerin tescilini durdurmalarını istediği" ileri sürüldü.

    Bu sezon Kayserispor'la birlikte Antalyaspor ve Karagümrük de Süper Lig'den 1.Lig'e düşmüştü.

    BU HABERİ KİM ORTAYA ATTI?

    İktidara yakınlığıyla bilinen ve Ankara'da görev yapan Gazeteci Sinan Burhan, Tv100'de katıldığı canlı yayında MHP Lideri Devlet Bahçeli tarafından, TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'na "Ligleri tescil etmeyin" tavsiyesinin ulaştırıldığını açıkladı.

    MHP liderinin, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın yürüttüğü "Futbolda şike ve bahis soruşturmaları" sebebiyle "sadece bu sezona mahsus" küme düşmenin olmamasını tavsiye ettiği ve gelecek sezonda ligin 21 takımla devam etmesini talep ettiği ileri sürüldü.

    Gazeteci Sinan Burhan, Bahçeli’nin mesajını tv'de şöyle aktardı:

    “Devlet Bey diyor ki, lig 21 kulüp olarak yoluna devam etsin. TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’na da bu durumu ifade etmiş; ‘Bu kadar şaibe, şike, bahis olan bir ortamda bu üç takımın ligden düşmemesi lazım’ demiş.”

     

    BENZER HABER
    İlk Yorumu Sen Yaz
    code