23 Haziran 2026 Salı
DOLAR 46.49 ₺
EURO 53.17 ₺
STERLIN 61.62 ₺
G.ALTIN 6,264.95 ₺
BTC 63,933.26 $
ETH 1,730.72 $
BİST 0.00

    FENERBAHÇE İÇİN KARA GECE...

    FUTBOL
    Yayınlama: 21 Nisan 2026 Salı 23:40 Güncelleme: 21 Nisan 2026 Salı 23:41

    Ziraat Türkiye Kupası'nda Konyaspor- F.Bahçe maçının normal süresi 0-0 bitti. Uzatmaların 120+2'nci dakikasında yediği golle Sarı-Lacivertli ekip kupaya veda etti...

    FENERBAHÇE İÇİN KARA GECE...

    HAZİN SON

    Fenerbahçe Konya'da kupada "kara gece" yaşadı.
    Ziraat Türkiye Kupası'nda Konyaspor- F.Bahçe maçının normal süresi 0-0 bitti. Uzatmaların da böyle bitmesi beklenirken, maçın 120+2'nci dakikasında penaltıdan yediği golle Sarı-Lacivertli ekip çeyrek finalde kupaya veda etti.

    120.dakikada Semedo'nun Kramer'e yaptığı hareket sonrası pozisyonu VAR'da inceleyen Ozan Ergün penaltı noktasını gösterdi.

    120+2 de Jevtovic penaltıdan topu ağlara gönderdi: 1-0

    Bu sonuçla yarı finale yükselen takım Konyaspor oldu. Yeşil Beyazlıların yarı finaldeki rakibi Beşiktaş-Alanyaspor'un maçının sonunda belli olacak.

     

    BENZER HABER
    İlk Yorumu Sen Yaz
    code