23 Haziran 2026 Salı
DOLAR 46.49 ₺
EURO 53.19 ₺
STERLIN 61.63 ₺
G.ALTIN 6,207.24 ₺
BTC 63,934.36 $
ETH 1,730.75 $
BİST 0.00

    KUPA DERBİSİNİ CİMBOM KAZANDI!

    FUTBOL
    Yayınlama: 2 Nisan 2025 Çarşamba 23:44

    Ziraat Türkiye Kupası'ndaki çeyrek final derbisini Fenerbahçe'yi 2-1 yenen Galatasaray kazandı ve yarı finale yükseldi...

    KUPA DERBİSİNİ CİMBOM KAZANDI!
    DERBİ ASLAN'IN

    Ziraat Türkiye Kupası'ndaki çeyrek final derbisini Fenerbahçe'yi 2-1 yenen Galatasaray kazandı ve yarı finale çıktı. Cimbom yarı finalde Konyaspor ile oynayacak.

    10. dakikada açılışı yapan Victor Osimhen skoru 1-0 yaptı. 26. dakikada kullandığı penaltıyı da gole çeviren Osimhen farkı 2'ye çıkardı:2-0

    45+4'te Fenerbahçe'nin ofsayt nedeniyle incelenen golü VAR'dan kabul gördü ve Sebastian Szymanski'nin golü ile birlikte fark 1'e indi:2-1 
    İkinci yarısı olaylı geçen maçtan başka gol sesi çıkmadı ve Galatasaray, kupada yarı finale yükseldi.

     
    BENZER HABER
    İlk Yorumu Sen Yaz
    code