27 Haziran 2026 Cumartesi
DOLAR 46.66 ₺
EURO 53.15 ₺
STERLIN 62.10 ₺
G.ALTIN 6,130.13 ₺
BTC 59,868.70 $
ETH 1,553.04 $
BİST 0.00

    NİHAT KAHVECİ TEPKİLİ...

    FUTBOL
    Yayınlama: 27 Haziran 2026 Cumartesi 11:21 Güncelleme: 27 Haziran 2026 Cumartesi 11:22

    Eski Milli takım kaptanlarından, spor yorumcusu Nihat Kahveci Kontraspor YouTube kanalında Nebil Evren'in sorularına yanıt verdi...

    NİHAT KAHVECİ TEPKİLİ...

     

    MİLLİ TAKIMIN KİMSE
    DÜŞMANI DEĞİL

    Eski Milli takım kaptanlarından, spor yorumcusu Nihat Kahveci Kontraspor YouTube kanalında Nebil Evren'in sorularına yanıt verdi...

    Kahveci, A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Montella'ya yönelik, "Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin" dedi.

    ABD'ye karşı alınan 3-2 galibiyetten sonra Montella'nın açıklamalarını eleştiren Nihat Kahveci şunları söyledi:

    "Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya... Bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım!.."

    KAYNAK: SOSYAL MEDYA

    FOTOĞRAF: TFF ARŞİV

    BENZER HABER
    İlk Yorumu Sen Yaz
    code