MİLLİ TAKIMIN KİMSE
DÜŞMANI DEĞİL
Eski Milli takım kaptanlarından, spor yorumcusu Nihat Kahveci Kontraspor YouTube kanalında Nebil Evren'in sorularına yanıt verdi...
Kahveci, A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Montella'ya yönelik, "Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin" dedi.
ABD'ye karşı alınan 3-2 galibiyetten sonra Montella'nın açıklamalarını eleştiren Nihat Kahveci şunları söyledi:
"Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya... Bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım!.."
KAYNAK: SOSYAL MEDYA
FOTOĞRAF: TFF ARŞİV