26 Haziran 2026 Cuma
DOLAR 46.63 ₺
EURO 53.20 ₺
STERLIN 61.66 ₺
G.ALTIN 6,049.80 ₺
BTC 60,635.34 $
ETH 1,612.79 $
BİST 0.00

    ÇANKAYA BELEDİYE: 28 ARDEŞEN: 21

    HENTBOL
    Yayınlama: 15 Ocak 2013 Salı 19:01

    Hentbol Bayanlar Türkiye Kupası çeyrek final ilk maçında Çankaya Belediyesi ANKA, Ardeşen Gençlik Spor’u 28-21 mağlup ederek rövanş maçı için avantaj sağladı.

    ÇANKAYA BELEDİYE: 28 ARDEŞEN: 21

    Ahmet Taner Kışlalı Spor Salonunda oynanan maçın ilk yarısı karşılıklı goller geçerken, devre 12-11 Çankaya Belediyesi ANKA’nın üstünlüğüyle tamamlandı.

    İkinci yarıda aradaki Ardeşen Gençlik Spor ile arasındaki farkı arttıran ev sahibi Çankaya Belediyesi ANKA salondan 28-21 galibiyetle ayrılarak, rövanş maçı için avantaj sağladı.
    Karşılaşmanın rövanşı 28 ya da 29 Ocakta oynanacak.
    ÇANKAYA BELEDİYESİ ANKA: 28 - ARDEŞEN GENÇLİK SPOR: 21
    Salon: Ahmet Taner Kışlalı
    Gözlemci: Seddi Çelik
    Hakemler: Kürşad Erdoğan, İbrahim Özdeniz
    Çankaya Belediyesi ANKA: Derya (Berna), Gökçe 3, Selma 12, Duygu, Donka 1, Krouska 4, Ceren 1, Jale 6, Funda, Şenay 1,  
    Teknik Direktör: Kıvanç Özcan
    Ardeşen Gençlik Spor: Jelena 1, (Serpil), Yasemin 2, Rüveyda 2, Neslihan 7, Mesude, Buket 4, İlke 5, Gamze, Çiğdem Dedecan, Mehtap
    Teknik Direktör: Kemal Durak
    İlk Yarı: 12-11 (Çankaya Belediyesi ANKA)
    İki Dakika Cezası Alanlar: Gökçe, Şenay, Duygu (Çankaya Bld. ANKA), Rüveyda, Serpil (Ardeşen GSK)
    BENZER HABER
    İlk Yorumu Sen Yaz
    code