TENİSÇİMİZ
ÇEYREK FİNALDE

Tenisçimiz Zeynep Sönmez’den bir başarı daha…

WTA 250 Eastbourne'deki temsilcimiz Zeynep Sönmez, 2.turdaki rakibi Sara Bejlek'in sakatlığı sebebiyle maçtan çekilmesiyle çeyrek finale yükseldi.

Zeynep Sönmez canlı sıralamada Dünya Klasmanında 49.sıraya yükselmeyi başardı ve artık top 50'de bir Türk tenisçimiz var.

Türk tenisinde önemli bir adım ve gurur duyulacak bir sonuç bu. Zeynep Sönmez, her gün daha da yukarıya tırmanıyor…