2-0 GERİDEN GELİP
ARJANTİN'İ YENDİLER

VNL (Dünya Milletler Ligi) Erkeklerde Polonya'da yapılan 2.hafta maçında Türkiye 2-0 geriye düştüğü mücadelede Arjantin'i 3-2 mağlup etti.

Polonya’nın Gliwice kentindeki Gliwice Arena’da oynanan müsabaka büyük bir çekişmeye sahne oldu.  İlk iki seti 25-19 ve 25-21 kaybeden Milliler, üçüncü ve dördüncü setten 25-21 ve 25-18'lik skorlarla galip ayrıldı ve durumu 2-2 yaptı.

Karar setinde olağanüstü bir mücadele örneği veren Voleybol Erkek Takımımız, setten 18-16 galip ayrılarak maçı 3-2 kazandı.

Milli takımımız 2.haftanın son maçında bugün Belçika ile karşılaşacak. Müsabaka saat 17.30'da başlayacak.